اسلاید شو

اسلاید شو

محمد صادق زرگری - مشهد بیزینس - مطالب دی 1398

راههای راضی کردن مشتری برای خرید محصولات شما کدامند ؟

شنبه 28 دی 1398 08:21 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری

 

مشتری هیچگاه برای ویژگی‌های محصول آن را نمی‌خرد بلکه راضی می‌شود این ویژگی‌ها فایده‌ای برای او دارند که آن را می‌خرد.


متاسفانه بسیاری از فروشندگان از ویژگی‌های محصول حرف می‌زنند و می‌گذارند خود مشتری بفهمد که فواید این ویژگی‌ها چیست. این یعنی از مشتری بخواهیم وظیفه سنگین ما را به دوش بکشد.

اگر شروع به گفتن فواید محصول خود کنیم خیلی بیشتر مشتری خواهیم داشت تا اینکه ویژگی‌هایی که دارد را بگوییم.اینجا به شش قانون راجه به آن می‌پردازیم.

  1. تفاوت بین ویژگی و فایده را بدانیم.

ویژگی چیزیست که محصول دارد یا انجام میدهد. فایده چیزیست که برای مشتری ما معنای محصول است.

غلط: این ماشین یک سقف محکم ایمنی دارد.

درست: این ماشین خانواده شما را ایمن نگه میدارد.

  1. استفاده از زبان واضح و ساده.

مشتری فواید را در صورتی که با زبان ساده و راحت و خودمانی مطرح شود بیشتر به یاد می‌آورد و احساساتش را برمی‌انگیزد.

غلط: این سقف در حادثه تصادف رانندگی محافظت خوبی از سرنشینان می‌کند.

درست: اگر ماشین چپ کند شانس زیادی وجود دارد که بتوانید بدون صدمه از آن خارج شوید.

  1. از اصطلاحات خاص و زبان بیزنس استفاده نکنیم.

هیچ چیز بدتر از استفاده از کلیشه‌های بیزنسی و اصطلاحات فنی خلق افراد را تنگ نمی‌کند

غلط:پیاده سازی پروتکل ۸۰۲۱۰

درست: می‌توانی هرکجا که خواستی مجازی وصل شوی.

  1. لیست فواید را کوتاه کنیم

بیشتر افراد می‌توانند در یک آن چند فکر در ذهن داشته باشند لیست بلندبالای فواید فقط آن‌ها را گیج می‌کند.

غلط: این لیست ۱۰ فایده برتر این محصول است.

درست: دو چیز مهم راجع به محصول اینست که…

  1. تاکید بر چیزی که برای شما یا شرکت مهم است.

فواید عمومی محصول باعث می‌شود مشتری شما محصول شما را بخرد اما او باید بداند چه چیزی شما را از بقیه متمایز می‌کند.

غلط: نرم‌افزار ما به شما کمک می‌کند مولد باشید.

درست:مشتری‌های ما اعلام کرده‌اند که با استفاده از نرم افزار ما ۳۰% از هزینه‌هایشان کم شده است یعنی دوبرابر متوسط کل صنعت.

  1. فواید خود را به طور مشخص بیان کنید

مشتری‌ها از فوایدی که با کلمات مبهم و مختصر بیان می‌شوند خوششان نمی‌آید بلکه یک فایده در صورتی در ذهن می‌ماند که مشخص و واضح باشد.

غلط: ما هزینه‌های نگهداری کالای شما را کاهش می‌دهیم.

درست: ما دقیقا ۲۵% از هزینه‌های نگهداری کالای شما را کاهش می‌دهیم.


برچسب ها: راههای راضی کردن مشتری برای خرید محصولات شما کدامند ؟ ، محمدصادق زرگری ، مدیریت تکنولوژی ، zargary.ir ،
آخرین ویرایش: شنبه 28 دی 1398 08:32 ب.ظ

 
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی

شیوه هایی خلاق جهت آموزش تیم فروش

جمعه 20 دی 1398 06:27 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری

 

آنالیز داده ها در مدیریت فروش







هر کارفرمایی می‌خواهد ابزارها و راهکارهای موفقیت را برای کارکنان خود فراهم کند و از بیشترین توانایی‌های آن‌ها بهره‌مند گردد، اگر آموزش‌های مناسب صورت نگیرد، باعث می‌شود افراد باتجربه در رکود باقی بمانند و اعضای جدید از رهبرانی با مهارت‌های ضعیف برخوردار شوند که در نهایت شکست کسب‌وکار را منجر می‌شود.

از طرف دیگر، یکی از روش‌های موثر در حفظ و نگهداری کارکنان بااستعداد؛ آموزش و فراهم کردن امکان پیشرفت برای آن‌ها است. اما این آموزش‌ها باید به شیوه‌‌ی صحیحی صورت گیرند تا موثر واقع شوند.

 ۱- محتوای باارزشی با آن‌ها به اشتراک بگذارید

در هر شرکت یک فرهنگ غالبی وجود دارد که هر شخص تازه‌واردی نیز خود را با آن فرهنگ‌ تطبیق می‌دهد. اگر فرهنگ یادگیری و پیشرفت در یک سازمان جزو اولویت‌ها باشد، همه‌ به خصوص تیم فروش سعی می‌کنند که از آن پیروی کنند. برای این‌که این فرهنگ در سازمان جاری شود باید همه‌ی اعضای سازمان اطلاعات خود را با هم به اشتراک بگذارند.

برای تیم فروش عملا مقدار نامحدودی از منابع جهت آموزش تکنیک‌های فروش وجود دارد. اگر فقط جستجوی کوچکی در وبلاگ‌ها انجام دهید، متوجه این موضوع می‌شوید. با این‌حال، ما فقط یادگیری از معتبرترین منابع را توصیه می‌کنیم. به عنوان مثال وبلاگ Neil patel، Life Long Learning و وبلاگ‌های فارسی زبان متمم و شبتا می‌توانند بهترین انتخاب‌ها برای آموزش تیم فروش شما باشند.

 ۲-فرهنگ دوستی را بر هر فرهنگ دیگری غالب کنید

فروش همواره یکی از هیجان‌برانگیزترین شغل‌های دنیا بوده است، برای همین است که تعداد زیادی از مردم به این حرفه علاقه دارند. اما افرادی که به تازگی می‌خواهند وارد این حوزه شوند، اغلب با چالش‌های بسیار زیادی مواجه می‌شوند. این مشکل تنها با ایجاد یک سیستم دوستانه در محیط‌های کاری حل می‌شود. محیطی که در آن کارکنان جدید به راحتی بتوانند سوالات خود را مطرح کنند و از اطلاعات افرادی که تجربه‌ی بیشتری نسبت به آن‌ها دارند، بهره‌مند شوند.

کارشناسان اخیرا به این نتیجه رسیده‌اند که همکاری یک مبتدی با یک کارمند کارکشته و باتجربه می‌تواند یک روش فوق‌العاده سریع و اثرگذار در پیشرفت فرد تازه وارد باشد. این فرهنگ نه تنها یک فضای کاری ایده‌آل خواهد ساخت، منجر به صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها نیز خواهد شد.

 ۳-جلسات آموزشی را کوتاه و مختصر برگزار کنید

مطالعات نشان داده که تنها ۱۰ تا ۱۸ دقیقا از یک ساعت سخنرانی موثر واقع می‌شود؛ دانش‌آموزان به طور میانگین تنها ۱۴ دقیقه از یک ساعت را متمرکز هستند و موضوع آموزش تاثیر بسیار کمی در این مدت زمان دارد.

آستانه‌ی توجه انسان‌ها بسیار کم بوده و به طور متوسط حدود ۸ ثانیه است، این موضوع اثبات می‌کند که آموزش‌های مختصر می‌توانند بسیار مفیدتر از دوره‌های آموزشی طولانی‌مدت باشند. علاوه بر آن، آموزش باید به شیوه‌ای جذاب ارائه شود و مصرف آن به سادگی امکان‌پذیر باشد.

 ۴-از آموزش‌های الکترونیکی بهره بگیرید

هر شرکتی چشم‌انداز، اهداف، روندها و سیاست‌های خاصی دارد که تیم فروش باید از آن‌ها به طور کامل آگاه باشد. این آموزش‌ها می‌توانند از طریق آموزش‌های الکترونیکی ارائه شوند، زیرا آموزش‌‌های الکترونیکی علاوه بر دسترسی راحت و دائمی، فوری و کم هزینه نیز هستند.

آموزش‌های الکترونیکی به چنددسته تقسیم می‌شوند، اول این‌که خود شخص در گوگل جستجو انجام دهد و به نتیجه‌ای برسد. دوم یادگیری جمعی(یادگیری و به اشتراک‌گذاری اطلاعات) است که در موارد قبلی به آن اشاره کردیم. سوم هم کارگاه‌های آنلاین و سایت کسب‌وکار است که امکان دسترسی راحت را به کارکنان می‌دهند.

اگر کارکنان فروش با دقت آموزش دیده شوند، می‌توانند بسیاری از شایع‌ترین نگرانی‌ها و چالش‌های مربوط به کسب‌وکار را حل کنند.

 ۵-توسعه‌ی عملکرد تنها با داده‌ها و آنالیز آن امکان‌پذیر خواهد بود

بخش فروش همواره با عملکرد و نتایجی که به دست می‌آورد، سنجیده می‌شود. لذا همه‌ی کارکنان فروش باید این عادت را به دست آورند که روزانه چندین بار عملکرد خود را ارزیابی کرده و به مرور زمان آن را بهبود بخشند. تجزیه‌تحلیل و ارزیابی استراتژی‌های فروش بینش ارزشمندی در مورد فروش به افراد ارائه کرده و به بهینه‌سازی هر جنبه‌ای از استراتژی‌های فروش کمک می‌کنند.

داده‌های بزرگ هم‌اکنون به بخش ضروری کسب‌وکارها تبدیل شده و آن‌‌ها را قادر می‌سازد تا کارآمدترین راهکارها را با صرف کمترین زمان و پول به کار گیرند.

 قدرت کسبوکار شما با قدرت ضعیف‌ترین فرد تیم‌تان سنجیده می‌شود

ایجاد یک تیم فروش قوی و کارآمد یکی از مهم‌ترین کارهایی است که کسب‌وکارها باید بدان توجه کنند. کمک به این تیم برای توسعه‌ی مهارت‌های خود می‌تواند نقش بسیار موثری در روند رشد کسب‌وکار ارائه کند. داشتن یک تیم فروش با اعتماد به نفس و قوی نهایت آرزوی کسب‌وکارها است، مطمئن باشید هر زمانی را که به توسعه‌ی این مورد اختصاص دهید، هدر ندادهاید.


برچسب ها: آموزش تیم فروش ، مدیریت ، تکنولوژی ، مشهد ، zargary ، محمدصادق زرگری ،
آخرین ویرایش: پنجشنبه 19 تیر 1399 11:39 ب.ظ

 
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی

چگونه ارز را آنالیز کنیم؟

چهارشنبه 4 دی 1398 09:04 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری

 
Image result for ‫دلار‬‎

چگونه ارز را آنالیز کنیم؟


قیمت دلار در بازار جهانی از سال ١٩٩٠ تاکنون  ١٩ بار نوسان شدید رو به بالا و در مرحله بعد « رو به پایین » داشته است .

طی سی سال نوزده نوسان شدید ؛ یعنی بطور متوسط هر ١٨ ماه یک نوسان تند .

هر نوسان تند هم در درون خود ، دو نوسان معکوس دارد ، وقتی گفته میشود روند نزولی است یعنی سه بار کاهش و دو بار افزایش .

وقتی گفته میشود روند صعودی است یعنی سه افزایش و دو کاهش .

همه نهاد های معتبر بین المللی مثل بانک جهانی ، صندوق بین المللی پول ، فدرال رزرو و … پیش بینی خود در مورد ارز ، سهام و مسکن را هر سه ماه یکبار مورد تجدید نظر صعودی یا نزولی قرار می دهند .

بر اساس استاندارد موسسه رتبه سنجی شیکاگو ( فیفای موسسات تحقیقاتی) ، شرایط هر چهار ماه یکبار تغییر می کند و موسسات تحقیقاتی باید تحلیل های خود را هر سه ماه یکبار در خصوص ارز ، مسکن و سهام متناسب با تغییر شرایط ، بروز کنند .

بر اساس استاندارد شیکاگو ، ٢٠ عامل بر نرخ ارز ، ده عامل بر نرخ مسکن و ۵٠ عامل بر ارزش سهام موثر است که هر ٨٠ عامل ممکن است طی سه ماه تغییر کنند لذا موسسات تحقیقاتی باید تغییرات ٨٠ گانه را ٩٠ روز یکبار بروز کند .


برچسب ها: چگونه ارز را آنالیز کنیم؟ ، مدیریت ، تکنولوژی ، صادق زرگری ، آنالیز دلار ،
آخرین ویرایش: چهارشنبه 28 اسفند 1398 08:31 ب.ظ

 
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی
محمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژیمحمد ، صادق ، زرگری ، مدیریت ، تکنولوژی

 

اسلاید شو

 محمدصادق زرگری  
مشاور مدیریت استراتژیک در حوزه کسب و کار 

سر فصل مشاوره ها :
1)اداره و راهبری موثر و كارآمد سازمان با یك بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، پژوهش ، بهره وی .

2)ایجاد تحول در یك بخش تخصصی سازمان

3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در كل سازمان 

4) كارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

5)ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور برای مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

6) مدیریت استراتژیک ، مدیریت سازمان های پیچیده 

7) مدیریت اسلامی مکتب امام صادق (ع)

----------------------------------------------------------------------------------------
شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Mobile Traffic | سایت سوالات