تبلیغات

اسلاید شو

اسلاید شو

مدیریت تکنولوژی - مطالب فروردین 1398

چگونه بازاریاب حرفه ای شویم ؟

شنبه 31 فروردین 1398 06:18 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری ، دکترای مدیریت اجرایی

 

تبدیل شدن به بازاریاب حرفه ای :

در بازارهای پر رقابت کاری، همیشه راه هایی وجود دارد که محصول و کسب و کار شما از سایرین متمایز شود و باعث پیشی گرفتن شما رقبایتان شود. بعضی موضوعات کوچیک و پیش پا افتاده محسوب می شوند ؛ اما میتوانند مهمترین موضوعات در پیشرفت شما در بازارهای کاری باشند.

 چشمها و گوشهای بازاریابان، فروشندگان و کارآفرینان حرفه‌ای برای شکار فرصت‌ها حساس است. از هر فرصتی برای بازاریابی و فروش کالاها و خدمات خود استفاده می کنند . در واقع، آن‌ها فرصت شناسهای بسیار خوبی هستند و سعی می کنند در صورت پیدا شدن فرصت، سریعاً از آن استفاده كنند. فروشندگان حرفه‌ای، انسان‌های موفقیت جو و کمال طلبی هستند .

 فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ای بهتر است با صنعتی که در آن کار میکنند، آشنایی نزدیک داشته باشند. در واقع باید بتوانند تمام نکات و مسائل کسب‌وکار خود را کاملاً بشناسند و سعی  کنند بیشتر و بهتر از رقبا، به مشتریانِ خود ارزش بدهند .

 فروشندگان و بازاریابان حرفه‌ای، جسارت و ریسک پذیری عجیبی در کارهای خود دارند و بیش از اندازه احتیاط نمی كنند. دائماً در حال برنامه‌ریزی و انجام ریسکهای متفاوت هستند. دائماً در حال تصمیم‌گیری‌های بزرگ و کوچکند. از هیچ عامل و مانعی در زندگی خود واهمه ندارند.

 چند نکته ای که شما را به یک فروشنده حرفه ای تبدیل میکند :

 –در آغاز مکالمه از مشتری بخواهید  که در مورد شما و محصولاتتان به چه اطلاعاتی نیاز دارد.

 – با دیگر همکاران و کارمندان همیشه هماهنگ باشید.

 – طول مکالمه با مشتری را طولانی نکنید.

 – اگراحساس میکنید گوینده و سخنران خوبی نیستید، به هیج وجه به سراغ فروش و بازاریابی نروید.

 – از جملات تبلیغی اغراق آمیز مثل "ما بهترینیم” جدا اجتناب کنید.

 – همه سوالات مشتری را مستقیم و شفاف جواب بدهید.

 – لطفا همه واقعیت ها در مورد محصول  ارائه بدهید.

 – با همکارانتان در مقابل مشتری بحث و جدال نکنید.

  – از دادن تخفیف های هنگفت به مشتری جدا خودداری کنید.


برچسب ها: چگونه بازاریاب حرفه ای شویم ؟ ،
آخرین ویرایش: شنبه 31 فروردین 1398 06:10 ب.ظ

 
مشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfif
مشهد ، تخفیف ، مشهد تخفیف ، مشهدتخفیف ، تخفیف مشهد، مشهد7، http://mashhad7.ir/ , mashhadtakhfif , takhfif , mashhad

ارزیابی شرکتهای بورسی در پایان سال ٩٧

جمعه 23 فروردین 1398 08:32 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری ، دکترای مدیریت اجرایی

 

ارزیابی شرکتهای بورسی در پایان سال ٩٧

  1. منهای شرکت های زیان ده بورسی ، بانکها ، بیمه ها و  سرمایه گذاری ها ،  ٣۴١ شرکت در بورس و فرابورس حضور دارند
  2. ٣۴١ شرکت بورسی در سال ٩٧ ، ٨٩۵٢٠ میلیارد تومان سود کسب کردند
  3.  اما  ٧٨ هزار میلیارد تومان از سود حاصله فقط به ۴٠ شرکت تعلق دارد
  4. ٨٧ درصد سود حاصله در بورس فقط به ۴٠ شرکت تعلق دارد
  5. شرکتهای خوب بورسی فقط ۴٠ شرکت اند
  6. اگر می خواهید در بورس سرمایه گذاری کنید و از لیستی خرید کنید که فقط ١٣ درصد سود حاصله را کسب کرده اند و شامل ٣٠١ شرکت اند ، وارد حوزه بسیار پر ریسکی شده اید
  7. اینهایی که می گویند زخم خورده بورس اند نوعا از لیست دوم خرید می کنند
  8. اولین شرکت سود آور لیست چهل تایی ٩٣٢٠ میلیارد تومان و آخرین  شرکت لیست چهل تایی ٣۴٢ میلیارد تومان سود کسب کرده است
  9. بانکهای بورسی فقط ٣٢٠٠ میلیارد تومان و بیمه ها  ١۴٣٠ میلیارد تومان سود در سال ٩٧ کسب کرده امد مجموعه سود بانکها و بیمه ها تقریبا نصف سود اولین شرکت سود آور بورس است
  10. صورت های مالی ٩ ماهه شرکتهای بورسی منتشر شده است ، سود ١٢ ماهه ٩٧  بر اساس سود ٩ ماهه محاسبه شده است ، سود ٩ ماهه تقسیم بر ٩ و ضرب در ١٢ شده است

برچسب ها: ارزیابی شرکتهای بورسی در پایان سال ٩٧ ،
آخرین ویرایش: جمعه 23 فروردین 1398 08:36 ب.ظ

 
مشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfif
مشهد ، تخفیف ، مشهد تخفیف ، مشهدتخفیف ، تخفیف مشهد، مشهد7، http://mashhad7.ir/ , mashhadtakhfif , takhfif , mashhad

بروز باشید تا از پیشرفت و توسعه عقب نمانید

پنجشنبه 1 فروردین 1398 12:14 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری ، دکترای مدیریت اجرایی

 

بروز باشید تا از پیشرفت و توسعه عقب نمانید


 روشهای مدیریت کسب و کار  روزبروز با تغییر و تحولات عوض میشوند و کارایی خود را در آن مقطع از دست میدهند. با توجه به تغییر و تحولات سریع جامعه مثل افزایش نرخها و مشکلاتی مثل کاهش مشتری و غیره رو برای اینکه بتوانید خوب مدیریت کنید و از پیشرفت و توسعه عقب نمانید بایستی تلفن یک مشاور خوب (کارشناس ارشد یا دکترای مدیریت کسب و کار ) را داشته باشید و از او کمک بگیرید. آنها میتوانند تهدیدهای کسب و کار شما را بخوبی شناسایی و آنها را به فرصت رشد و بالندگی تبدیل کنند و موجب پیشرفت و رشد شما نسبت به رقبا شوند. 


با کمال افتخار ما مینوانیم به شما کمک کنیم


  محمد صادق زرگری

 دکترای مدیریت کسب و کار

09216760437


برچسب ها: بروز باشید تا از پیشرفت و توسعه عقب نمانید ،
آخرین ویرایش: یکشنبه 1 اردیبهشت 1398 12:29 ب.ظ

 
مشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfifمشهد تخفیف , mashhadtakhfif , mashhad , takhfif
مشهد ، تخفیف ، مشهد تخفیف ، مشهدتخفیف ، تخفیف مشهد، مشهد7، http://mashhad7.ir/ , mashhadtakhfif , takhfif , mashhad

 

اسلاید شو

 محمدصادق زرگری- دکترای مدیریت از امریکا  
مشاور مدیریت صنعتی 

سر فصل مشاوره ها :
1)اداره و راهبری موثر و كارآمد سازمان با یك بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، پژوهش ، بهره وی .

2)ایجاد تحول در یك بخش تخصصی سازمان

3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در كل سازمان 

4) كارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

5)ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور برای مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

6) مدیریت استراتژیک ، مدیریت سازمان های پیچیده 

7) مدیریت اسلامی مکتب امام صادق (ع)

----------------------------------------------------------------------------------------

کاپشن مردانه Ferrari طرح UK


فری سایز (مناسب برای افراد لارج و ایکس لارج)


برند لاکچری فراری

کیفیت دوخت بالا، ظاهری بسیار زیبا


قیمت : 119000 تومان



سوز هوا و بارش‌های باران و برف کاپشن‌ها را از کمدها بیرون آورده است. کاپشن جزء اصلی یک پوشش گرم در این فصل سرد می‌باشد. با آمدن سرما استفاده از پوشش‌های گرم و متناسب با این هوا و البته مد روز یک نیاز همگانی می‌باشد. برند معروف Ferrari جدیدترین مجموعه لباس های زمستانی خود را روانه بازار فروش کرده است. یکی از این محصولات کاپشن مردانه Ferrari طرح UK از الیاف کرک مخملی و پارچه واتر است که بدن را بسیار گرم نگه می دارد. کاپشن مردانه Ferrari طرح UK با طرح جذاب (لوگو برند فراری)، به صورت فری سایز بوده و مناسب افراد سایز لارج و ایکس لارج می باشد. این کاپشن فشن و شیک کامل کننده استایل شما در هوای خنک و سرد پاییز و زمستان خواهد بود.




ویژگی های کاپشن مردانه Ferrari طرح UK :
- فری سایز ( مناسب لارج و ایکس لارج )
- عرض شانه : 55 سانتی متر
- قد آستین : 64 سانتی متر
- قد کاپشن : 74 سانتی متر
- طراحی زیبا ، سبک و گرم
- جنس داخلی : مخمل
- جنس رویه : پارچه واتر
- رنگ بندی : ترکیبی(طوسی_قرمز)
- سبک و مدرن

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 119000   تومان