تبلیغات

اسلاید شو

اسلاید شو

مدیریت تکنولوژی - هزینه جذب مشتری قدیم و جدید

هزینه جذب مشتری قدیم و جدید

سه شنبه 25 مهر 1396 01:54 ب.ظنویسنده : محمد صادق زرگری ، دکترای مدیریت اجرایی

 
https://static.evand.com/images/description/original/10afde1a77080484fc702cef4b9862e0.jpg

برچسب ها: هزینه جذب مشتری قدیم و جدید ،
آخرین ویرایش: - -

 
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

 

اسلاید شو

 محمدصادق زرگری- دکترای مدیریت از امریکا  
مشاور مدیریت صنعتی 

سر فصل مشاوره ها :
1)اداره و راهبری موثر و كارآمد سازمان با یك بخش تخصصی از آن نظیر بخش‌های تولیدی، بازاریابی و فروش ، آموزش ، تحقیق و توسعه ، پژوهش ، بهره وی .

2)ایجاد تحول در یك بخش تخصصی سازمان

3) طراحی، هدایت و رهبری تحول در كل سازمان 

4) كارآفرینی با ایجاد فعالیت‌های جدید در درون سازمان و یا ایجاد سازمانهای جدید

5)ارائه خدمات مشاوره‌ای و مطالعاتی در زمینه‌های مزبور برای مدیران سازمانهای اقتصادی و اجتماعی

6) مدیریت استراتژیک ، مدیریت سازمان های پیچیده 

7) مدیریت اسلامی مکتب امام صادق (ع)

----------------------------------------------------------------------------------------